Assemblea Oberta de la Cup del Moianès. 14/12/2012

Les conclusions extretes de les assembles obertes serviran per enriquir el debat que ha de culminar en una Assemblea Nacional extraordinària a principis del 2013. Aquesta AN haurà de prendre decisions sobre la línia d'acció al Parlament, sobre l'adeqüació organitzativa a la nova fase i sobre l'us dels recursos que començarem a rebre del Parlament.

L'ordre del dia proposat per aquestes assemblea obertes és el següent:

a) Valoració de la campanya i dels resultats electorals. Noves propostes, organització i accions al Moianès.

b) Una lectura estratègica de la CUP al Parlament. Quines han de ser les línies de treball (en base al programa electoral) ?

c) Quina traducció organitzativa ha de tenir aquesta nova fase ? Com es vincula el moviment popular i la feina institucional al Parlament ? Qui ha de conformar l'òrgan de seguiment institucional ?

d) Més enllà de la CUP al Parlament: perspectives polítiques i organtizatives.

e) Debat sobre una mobilització a l'exterior del Parlament en la sessió d'aprovació dels Pressupostos de la Generalitat - el proper mes de gener -, en què s'ha anunciat una retallada de 4.000 milions d'euros. S'hi ha de ser?